Piagam Pelanggan Jabatan
- Jumlah paparan: 565
06/12/201912:10:46 PM
PEWUJUDAN PERSEKITARAN YANG BERKUALITI DAN SEJAHTERA DI NEGERI-NEGERI MELALUI PERKHIDMATAN PERANCANGAN BANDAR DAN DESA YANG BERKUALITI, SEJAHTERA DAN MAMPAN
DENGAN ITU KAMI BERJANJI UNTUK:
-
MENGURUSETIAKAN MESYUARAT JAWATANKUASA PERANCANG NEGERI
Tiga (3) Kali setahun
MEMBERI ULASAN PERANCANGAN BAGI PERMOHONAN KEBENARAN MERANCANG
Tidak melebihi empat belas (14) hari
MENYELARAS PENYEDIAAN RT DAN RKK SERTA MEMANTAU PELAKSANAANNYA
Berdasarkan Program Rancangan Malaysia Lima (5) Tahun
MENYEDIA PELAN PROJEK KHAS
Dalam Tempoh Enam Puluh (60) Hari
MENGADAKAN MESYUARAT DENGAN KETUA UNIT PUSAT SETEMPAT (OSC)
Dua (2) Kali Setahun
MENYAMPAIKAN KEPUTUSAN BERTULIS LEMBAGA RAYUAN KEPADA PERAYU DAN RESPONDEN
Dalam Tempoh Sepuluh (10) Hari Dari Tarikh Keputusan Diterima Daripada Pengerusi Lembaga Rayuan
MEMBEKAL MAKLUMAT PERANCANGAN (KATEGORI TIDAK TERPERINGKAT)
Dalam Tempoh Lima (5) Hari
MEMBERIKAN LAYANAN KAUNTER DENGAN BERBUDI BAHASA
Dalam Tempoh Lima (5) Minit
MEMBERI ULASAN PERANCANGAN BAGI PERMOHONAN PERANCANGAN TAPAK
Dalam Tempoh Tiga Puluh (30) Hari
MENGADAKAN SEBARAN RANCANGAN STRUKTUR NEGERI (RSN)
Sekurang-Kurangnya Sekali Setahun
splwpk-client-charter="splwpk-client-charter" timestamp="2019-03-03 08:08:08"